(ΠΑΜE)-(Σύλλογος Προοδευτικών Γυναικών)
(Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ)-(ΠΑΜΕ υγείας πρόνοιας [παράρτημα])
(ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών γρ.Β.Αττικής)-(Συνδικάτο ΟΤΑ [παράρτημα])
(Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών)-(Π.Α.Σ.ΕΒΕ)
(Σύνδεσμος Συνταξιούχων Δ.Υ. Αθήνας [επιτροπή Β.Π.])

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Καταδίκη μεταλλεργάτη για το ατύχημα στο «FRIENDSHIPGAZ» - Στο απυρόβλητο ο εφοπλιστής



Με την καταδίκη του μεταλλεργάτη Βασίλη Καββαδία, που γλίτωσε την τελευταία στιγμή από το θάνατο, «απάντησαν» σήμερα Δευτέρα, οι δικαστικές αρχές του Πειραιά, στο αίτημα για την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων, που στις 24 Ιούλη του 2008 έβαψαν στο αίμα τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, εκτελώντας εν ψυχρώ 7 μεταλλεργάτες και ένα ναυτεργάτη στο αεράδικο πλοίο «FRIENDSHIPGAZ» του εφοπλιστή Πετρίδη!
Το τριμελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά αποφάνθηκε το μεσημέρι ότι ο μεταλλεργάτης είναι συνυπεύθυνος για την «παγίδα θανάτου» που έστησαν σε βάρος του και σε βάρος των 8 νεκρών εργατών, εφοπλιστές και εργολάβοι και τον καταδίκασε με 5,5 χρόνια φυλακή!
Σε 11 χρόνια φυλακή καταδικάστηκαν οι εργολάβοι αδελφοί Σουρλή και οι Στυλιανού, που είχαν αναλάβει τις εργασίες στο πλοίο, ενώ βέβαια δεν «αγγίχτηκε τρίχα» του εφοπλιστή και της εταιρίας του. Ακόμα και κάποιοι εκπρόσωποί του, χαρακτηρίστηκαν αθώοι!
Ο μεταλλεργάτης καταδικάστηκε με βάση τη «γραμμή» που είχε δοθεί από την πρώτη στιγμή του φονικού από την κυβέρνηση της ΝΔ, τις εισαγγελικές αρχές και το πόρισμα των πραγματογνωμόνων, το οποίο ευθέως επέρριπτε τις ευθύνες στον Β. Καββαδία και σε έναν από τους 8 νεκρούς εργάτες, Κ. Οικονομάκη!
Το δικαστήριο, στην κατεύθυνση να τσουβαλιαστούν θύτες και θύματα, στέλνοντας γενικότερα το μήνυμα στην εργατική τάξη που διεκδικεί στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας στους χώρους δουλειάς, δέχτηκε τις χαλκευμένες κατηγορίες σε βάρος του μεταλλεργάτη, ο οποίος να σημειωθεί ότι είναι και πάνω από 3 χρόνια άνεργος. Τον χαρακτηρίζει «συνυπεύθυνο», όταν τα στοιχεία που ήρθαν στην επιφάνεια στη διάρκεια της δίκης, αλλά και από την ημέρα που οι 8 εργάτες βρήκαν τον τραγικό θάνατον όταν ξέσπασε φωτιά στο αμπάρι νο 3 του πλοίου, στο χώρο εργασιών οι εργοδότες δεν είχαν φροντίσει να υπάρχει έστω πυροσβεστήρας και δεν υπήρχε καν έξοδος διαφυγής!